RC klub Kramolín
Dnešní datum: 10. 09. 2023  Hlavní stránka :: Seznam rubrik :: Download :: Weblinks  

Galerie

RC Rally - 71
Eliška
zobrazení: 1946
známka: 0


Komentáře

ke článku: Jediný letošní Kramolín …
ze dne 15.09.2014, autor článku: NovakO

Komentář ze dne: 15.09.2014 20:33:52     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jirkacbx (@)
Titulek: Obdiv
... nad tim,jak i přes zjevné nesportovní a nemorální nátlaky od soupeřů,natož od klubových kolegů,jsi schopen závodit a ještě pak napsat článek :-) Na který se,mimo jiné :-) ,vždy těšim :-)

Komentář ze dne: 16.09.2014 06:40:41     Reagovat
Autor: neregistrovaný - novako (@)
Titulek: Re: Obdiv
Jiříku děkuji, tato slova mě vždy potěší ...

Komentář ze dne: 17.09.2014 09:25:28     Reagovat
Autor: neregistrovaný - MiraH (@)
Titulek: článek - závody
Díky, alespoň vím, co předcházelo sobotě. Prima článek a z mé strany prima sobota.

Komentář ze dne: 18.09.2014 17:01:17     Reagovat
Autor: neregistrovaný - M.Úbl (@)
Titulek: 1nička
Jak jsem napsal už na zpřízněnejch stránkách...............Závody super, lokalita taky obsluha 1. (hlavně když mi bylo oznámeno to hostinského turné) a těšim se na příště................... ps: proč nemohu na kontrolní otázku zda balon létá odpovědět "jak kdy" ?

Komentář ze dne: 19.09.2014 12:29:30     Reagovat
Autor: neregistrovaný - MiraH (@)
Titulek: Re: 1nička
reakce na kontrolní otázku - protože tolik písmenek by někdo nemusel zvládnout :-)

Komentář ze dne: 25.09.2014 09:42:44     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Akino (@)
Titulek: Smíšené pocity
Přečetl jsem si článek a jelikož je na konci určitá žádost k napsání komentu a to i negativního, rozhodl jsem se podělit o pocity, které jsme si z našeho prvního Kramolína odvezli. Pokud se jedná o povrch tratě, myslím, že není co vytknout. Přechod z čistého asfaltu, přes jemný písek na hrubou šotolinu byl velkým zpestřením. Myslím, že pro příště by nebylo marné více využít celého prostoru točny a možná zvážit i rozšíření tratě na trávu. Zvýšila by se možnost, více trať přestavovat a nejezdit prakticky stále dokola, což začíná být již v půlce závodu docela nuda. Zpracování a značení trati bylo velice kvalitní. Jen tu, pro nás prokletou lavičku, bych vynechal. Co se nám velice nelíbilo, bylo chování ze strany jednoho člena RCK. Konkrétně mám na mysli vyhrožováním penalizacemi, např. za údajný předčasný start, za driftování v UPčku, a vychylování na jezdce, jenž nestihl včas odstartovat na jedné z RZ. Určitě to neudělal schválně. I když se toto jednání přímo netýkalo našeho týmu osobn

Komentář ze dne: 25.09.2014 13:05:16     Reagovat
Autor: neregistrovaný - novako (@)
Titulek: Re: Smíšené pocity
Jakožto autor článku si dovolím reagoval na tento komentář, i když není celý (asi máme nastavenou omezenou délku komentářů) - když tak zbytek "myšlenky" doplň do dalšího komentáře. Já se vyjádřím jen k věcem, ke kterým mám co říci, ostatní nechám na kompetentních - sice nejsme konkrétně jmenováni, ale třebas se poznáme - apropo, jsme snadno rozeznatelní - Ondra, Martin, Tonda, Míra; rozlišovacími znameními může být např. - silnější, fousatý, brýlatý, v tričku, vestě a čepici RCK a jezdí s Audi RCK ... :-) :-) :-) A rozlišit nás můžeš i podle přezdívek - novako, MartiN, TonyC, MiraH ... :-) A který že jsi ty? Přezdívka mi bohužel nic neříká, ale to může být i můj problém ... :-) Jo, dobrá, jednotlivé komentáře dám samostatně ...

Komentář ze dne: 25.09.2014 13:15:42     Reagovat
Autor: neregistrovaný - novako (@)
Titulek: Re: Smíšené pocity
takže... ad trať - využití točny a okolní trávy bylo v původním plánu, ale protože se to tady nedá dělat týden předem a na přípravu nám zbýval prakticky jen pátek - a ten ještě skoro propršel - byli jsme rádi za to, co jsme stihli, notabene, když jsme to domalovávali na čisto v sobotu ráno od šesti. Uvidíme, jak to bude příště, dobrovolníci na brigádu jsou vždy vítáni ... :-) ad lavička - můžeš být konkrétní, co na ní bylo špatně? Pokud se jedná o technické věci - nájezdy ap.-, pak to lze samozřejmě vylepšit. Pokud se ale jedná o to, že tam spoustu lidí padalo dolů a museli jet pomalu, pak to splnilo svůj účel. Lavička byl můj nápad (a věř, že původně měla být užší a delší!), jezdit rychle a "po ploše" už umí skoro každý, ale trochu té přesné jízdy "zručnosti" neuškodí, tady se teprve ukáže umění každého závodníka. Jo, tady se dělí "zrno od plev" :-) A podmínky byli pro všechny stajné, že ... :-) A co tunel? Co takhle udělat i delší? A tos tam před ním

Komentář ze dne: 25.09.2014 13:26:09     Reagovat
Autor: neregistrovaný - novako (@)
Titulek: Re: Smíšené pocity
a nakonec - vynechám ostatní členy, za sebe mohu dodat jen toto - sám jsem měl s nejmenovanými lidmi rozhovor, ve kterém jsem reagoval na jejich stížnost, že se řeší nějaký ten předčasný start a jízdu mimo trať a tak. Reagoval jsem takto - a to ti není blbý takhle švindlovat a ještě se cukat, když se na to přijde? Co takhle svědomí a fair-play? Pokud něco provedu (zkrátím si trať, předčasně odstartuji, trefím časomíru ap.) a jsem si toho vědom - což v tomto případě rozhodně platí!!! - tak to buď napravím (objedu otočný bod znovu ap.) a nebo přijmu adekvátní trest. A vůbec neřeším, bylo-li to omylem či schválně - to je ještě horší, jak potom můžeš klidně spát? To pak může dotyčný jezdit rovnou rovně (a bude mít určitě nejlepší čas) a na ostatní kašlat, ať si ti poctivci trhnou nohou, že... A kontrola a tresty? Funguje kolektivní kontrola, uvidí-li to jiný, měl by dotyčného upozornit a případně pak i komisi - proto tam je. Jo, pravidla platí pro všechny, ne jen pro někoho. A jsem-li si

Komentář ze dne: 25.09.2014 13:30:11     Reagovat
Autor: neregistrovaný - novako (@)
Titulek: Re: Re: Smíšené pocity
nějak se to nevešlo, tak pokračování.. A jsem-li si jistý, že jsme nic neudělal, mohu podat protest. To jen tak za mě ... Jo, a k tunelo - tos tam ještě neměl jako my tekutou překážku - v ústí tunelu stojící velký panák šňapsu, kterým musel vypít ... :-)

Komentář ze dne: 25.09.2014 14:04:42     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Akino (@)
Titulek: Re: Re: Re: Smíšené pocity
:-) koukám, že se to nějak ukouslo. K té trati, chápu, že to nelze připravit týden dopředu a že počasí nepřálo, spíše jsem chtěl podotknout, že rozšíření by bylo fajn vzhledem k atraktivnosti povrchu, který mě skutečně bavil. Pokud jde o lavičku, nemyslel jsem to tak, že je to chyba ji zapojit. Určitě jde o velice technický úsek.

Komentář ze dne: 25.09.2014 14:10:16     Reagovat
Autor: neregistrovaný - akino (@)
Titulek: Re: Re: Re: Smíšené pocity
Spíše jsem měl strach o samotné auto,aby neutrpělo zbytečnou újmu při spadnutí z takové výšky. No a pokud jde o poslední věc ohledně penalizací, tak nevím, jaké jste mezi sebou měli nakonec rozhovory. Jen jsem chtěl napsat, že nám to jednání přišlo nevhodné. Pokud někdo úmyslně porušuje pravidla, nechť je potrestán. Ale chtít někomu dát penalizaci za drift v UP?? V pravidlech jsem o tom nic nenašel.

Komentář ze dne: 25.09.2014 14:13:27     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Akino (@)
Titulek: Re: Re: Re: Smíšené pocity
Jak jsem psal u prvního příspěvku na konci, který se nezobrazil, nechci se do někoho navážet nebo někoho urážet, jen píšu svůj subjektivní pocit, tedy pozitiva i negativa, které jsem na závodě vnímal. Rovněž jsem v prvním příspěvku byl podepsán: Petr Kurc

Komentář ze dne: 25.09.2014 14:43:14     Reagovat
Autor: neregistrovaný - novako (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Smíšené pocity
dík za podpis a názory - proto jsem tam psal i o negativech, které mohou vést ke zlepšení "příště" ... ad trať - neboj, příště to bude ještě lepší ... :-) ad penalizace ap. - můj rozhovor byl jen ohledně startu a trati, u driftu v UP jsem nebyl, pokud bych však tohle viděl, asi bych se dotyčného zeptal na duševní zdraví, ale penalizaci ne ... :-) Asi vím, kdo to byl, ale vyjádření nechám na něm ... Tož tak .. :-)

Komentář ze dne: 25.09.2014 19:33:57     Reagovat
Autor: neregistrovaný - MartiN (@)
Titulek: Reakce
Tak mám chvilku a nestacim se divit, jak se to tady rozjelo :-) Předpokládám, že příspěvek od Petra Kurce mířil na mě, takže se pokusim odpovědět. Ad moje chováni k Milanovi Širokému - historicky ho nemám rád pro jeho chovaní (rád ti to vysvetlim osobně, je to nadlouho). Pokud jsi driftoval v UP, tak to tam opravdu nepatří. Nejde o pravidla (psaná), ale o chováni k ostatním. Jestli jsem použil slova, která se Tě dotkla, tak mě to sice mrzí, ale stejně trvam na tom, že v UP se driftovat nebude (alespoň v Kramoline). Jinde to bohužel neovlivnim.

Komentář ze dne: 26.09.2014 16:27:37     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Akino (@)
Titulek: Re: Reakce
Ahoj, pokud jde o výtku vůči driftování v UP, tak ta nebyla určena přímo mě, jen jsem byl u toho. Proti tomuto zákazu osobně nic nemám, ale mělo by to být zaneseno v pravidlech nebo by se to mělo zmínit při rozpravě na začátku závodu, kdy vy jako organizátoři máte plné právo pravidla upřesnit či doplnit. Pak by byla výtka vůči tomu nebo tamtomu na místě. Jak jsem již psal v minulém příspěvku, jsou to pouze mé subjektivní pocity, které než někde říkat stranou, raději napíši přímo vám zde. P. Kurc

Komentář ze dne: 26.09.2014 17:59:15     Reagovat
Autor: neregistrovaný - MartiN (@)
Titulek: Re: Re: Reakce
Ahoj. Jsem rád, že jsi to napsal, od toho komentáře jsou. Ad drift a pravidla - 1) nikoho nenapadlo, že bude někdo takovou kravinu provádět 2)pokud má být v pravidlech úplně všechno, tak budou delší než bible. Když jsme začínali jezdit, šlo to i bez pravidel. Ale jezdili jsme hlavně pro radost a používali u toho hlavu a byli jsme vzájemně ohleduplni. A to se vytratilo. Čau M

Komentář ze dne: 28.09.2014 19:38:19     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jirkacbx (@)
Titulek: Akino
Pád z lavičky je to nejmenší. Pokud máš obavy o svoje auto,vezmi ho někdy na rallycross a budeš trpět o MOC víc :-) Navíc v plné rychlosti :-D

RCK hledá

Hledej na webu
Hledej na RCK


Vybrané termíny
17.09.2020: aktualizace v článku "Létejte, co se dá …"
do download přidány další informace z RCR 09/20 a odkaz na "droní" stránky s informacemi, včetně odkazu na stránky UCL, kde by se měly objevit informace o registracích a testech Létejte, co se dá ...



Všechna práva pokud není uvedeno jinak si vyhražují členové RCK a užití materiálu je možné jen s výslovným souhlasem a uvedením odkazu na stránky RCK.

Vytvořeno prostřednictvím phpRS - redakčního systému.

Hostováno u MHServis.cz - tvorba www stránek