Tak tentokrát sám sebe překonávám, zpoždění s napsáním článku překonává všechny moje standarty, tentokrát se stydím sám za sebe … A i z důvodů tohohle zpoždění budu fakt stručnej, prostě jen přepíšu ručně psané poznámky do počítače …
- Novák se zbláznil, vyjíždíme už v sedum hodin …
- na dotaz Roberta, zda budeme vázat stan, Ondra odpověděl, že nebude teplo, takže nemusíme vázat …
- na place jsme první, ubytováváme se, prokazatelně předávám Tonymu bábovku – Tony si jí objednal u Bohuni a já jsem jí upekl (teda tu bábovku, že…). Následně snídám, ale tomu čaji chuťově něco chybí – aha, jasné, chladič. Naštěstí přijíždí „Úbl“ servis, hned po zaparkování vyskakuje řidíč, sahá na známá místa a běží ke mně s chladičem do čaje – tomu říkám služby!!! Joj, hned je čajík o několik ševelů vejš …
- ad Rejštejn – Riki „… přijeď třetího, provedu tě po parkovišti …“ Jo, přijeďte všichni, bude exkurze po Rejštejnském parkovišti :-) …
1.RZ – dlouhá maratónská, nejrychlejší jí měl za 7minut, my ostatní kolem 10 … Tak nějak to jede, ale velmi brzy chytám do podvozku klacek – trčí z kastle, nechávám to na přírodě, aby si ho vzala zpět za jízdy – po chvíli se to daří, alespoň zdánlivě. Ale na hřišti se něco seká v podvozku úplně, šprajclý klacek v zadní nápravě dělá svý … Klacek sice jde ven, ale jízda nic moc, auto furt blbne, občas jede na 3, občas na 2, občas nezatáčí atd. Statečně dojíždím do cíle, ale lízám konec cílové brány a co hůř, jsem viděn (:-)), takže penalizace na začátek, paráda … V depu hledám závadu a vypadá to, že nalomený přední nárazník dělá neplechu a občas se plete do řízení. Takže nalomené kousky jdou pryč a uvidí se … Zároveň měním zadní gumy, asi je nutný hlubší vzorek, je to moc přetáčivé i na mne …
Jo, TČ mi dává 2,5minuty, optimistický začátek, že … :-(
2.RZ – Vydal jsem ze sebe životní výkon, dokonce jsem místama i běhal!!! Výměna zadních pneu se vyplatila, auto jede jak po kolejích, ba dokonce poslouchá i pilota :-) (což je občas chyba, že …. :-)) Mostek do kopce jsem projel na první pokus, jen v MonteMilanu se auto pokusilo podvádět – hopslo rovnou o patro níž a chtělo pokračovat v jízdě … Ale já jsem poctivej blbec, takže jej vracím zpět a pokračuji v jízdě …
Soupeři před sebou jsem dal asi 40vteřin a Tonymu vteřiny čtyři – hurá, už jen 2minuty, 26sekund :-) A je to 1:1 :-)
- Tony se v druhé RZtě nudil a tak si pletl za jízdy na kole ponožky :-) Přivezl si na přední gumě namotán provázek i se vzorkem a s uzlíkama …
3.RZ – fuj, hnus, jízda ošklivá, dojel mě pilot za mnou, prostě na tuhle jízdu raději zapomeneme, že … Dojel jsem do cíle, ale je to 2:1 pro TČ …
4.RZ – jelo se mi fajn, auto si sice občas dělá, co chce (plyn, řízení apod.), ale zvládám to … Tony opět vyhrává, stav 3:1
5.RZ – podle přihlížejících dětí mám jediný auto na vysílačku, protože jediný mám na autě anténu :-) Jinak OK? Jen auto se furt válí na střeše …
6.RZ – aspoň takhle jezdit od první RZty, tak to se mnou soupeři a hlavně Tony nemají lehké – ne že by nebyly chyby, ale jelo se mi úžasně, relativně čistě a hlavně v pohodě. O výsledky už se nestarám, jedu na pocity … :-)
7.RZ – dobrá jízda, přežil jsem … :-)
- po RZtě balí Peller stan, Riki pomáhá – vemte ten stan s sebou do Rejštejna, třeba se bude i hodit, když nás Ondra vyhnal na parkoviště … :-)
8.RZ – nejlepší moje jízda ever, takhle dobře a pocitově skvěle jsem snad ještě nikdy nejel, škoda jen, že RZta byla krátká, jel bych ještě dál a dál, a dál … A najel jsem na Tonyho asi 4,5 sekundy!!!!
9.RZ – z auta mám šicí stroj, už jsem nejel na výsledek, ale na to, abych dojel do cíle, prostě poslední RZta posledního závodu, auto by se mělo po projetí cílem rozpadnout … :-) A kupodivu jsem Tonymu ještě nanadal 6sekund, paráda!!!
¨¨
Takže jakže – bylo to fajn, uvidíme se v Rejštejně :-)
17.09.2020:aktualizace v článku "Létejte, co se dá …"
do download přidány další informace z RCR 09/20 a odkaz na "droní" stránky s informacemi, včetně odkazu na stránky UCL, kde by se měly objevit informace o registracích a testech
Létejte, co se dá ...