Nastal čas na obnovu vozového parku.
Vzhledem k tomu, že moje původní karoserie v klubových barvách (Subaru Impreza 98) už po 2,5 odjetých sezonách nese značné známky poškození a luxusně osvětlenou kastličku Subaru Impreza 2007 nehodlám ničit na tratích RZ (od začátku, vč. polepů, jsem ji koncipoval jako showcar pro předváděcí jízdy) rozhodl jsem se udělat pro sezonu 2010 i přes značně omezený program startů karoserii novou.
Původně jsem chtěl udělat ročník 07 (konečně bych měl stejné auto jako zbytek klubových závodníků), ale vzhledem k tomu, že tento ročník byl v listopadu v mém oblíbeném obchodě vyprodaný, pořídil jsem verzi 08. Sice už se nejedná o tu "správnou" Imprezu, ale o nové provedení auta, tzv. hatchback. No co, vývoj se nedá zastavit, (ale stejně je to škoda, co nám to ti Japončíci provedli) musíme jít s dobou.
Nakonec se tato volba ukázala jako docela dobrá ze dvou důvodů: Poprosil jsem Tonyho o pořízení barev (myslel jsem že ještě klubové barvy máme, ale ono prd velebnosti) a jelikož u oranžové si z hlavy nepamatuji číslo (modrá je PS-16, to vím i o půlnoci) stalo se, že Tony šáhnul vedle a přinesl místo PS-07 PS-24 tj. oranžovou signální. V první chvíli se mi moc nechtělo ji použít, během stříkání jsem se proklínal že jsem vůbec začal, ale výsledek je překvapivě slušný (pokud ji někdo budete používat tak počítejte s tím že vůbec nekreje - na autě je 9 velice tenkých vrstev (mnohem tenčích než stříkám normálně, protože nejen že nekreje, ještě ke všemu hnusně stéká)). A mít stejný auto v jiných barvách by nebylo nic moc.
Druhý důvod proč jsem nakonec rád je ten, že hotové auto vůbec nevypadá tak špatně jak jsem se domníval a když stojí všechna tři auta vedle sebe tak je prostě znát časový (a doufejme i kvalitativní) vývoj stáje RCK. Jen mám strach z dlouhého předního převisu, bude nutné posadit přední část "o dirku" výš než bylo u mě zvykem (pro šotolinové soutěže a případné přejezdy mostů).
A třeba nové auto v atraktivních barvách přiláká i nějakého nového sponzora - nehlaste se všichni :-).