… aneb zakroucení rukou na volantovce
Jak jsem psal minule, dal jsem si poslední šanci k pokračování s RC auty a zkusil jsem se „překopat“ na ovládání aut volantovou vysílačkou. Pro tuto příležitost jsem si od Tonyho vypůjčil jím odložené vysílače (27AM pro první pokus a 40FM pro Třemošnou …) a jal se trénovat. A protože - za a) nemám kde jinde, za b) mohlo by být ještě použitelné a za c) - zrádná Kramolínská trať byla ta, která měnila moje postoje … Takže kde jinde a kdy jindy, než tenhle víkend …
A aby těch změn nebylo málo, pro svůj minitrénink jsem dal dohromady hybrida - viz můj článek o hybridu pro poslední šanci. Ono to také bylo relativně rychlejší, protože na „závodní“ auto jsem ještě nešáhl … :-( Celá příprava spočívala v tom, že jsem PlastiDipem dozaplácal kabely, konektory a ostatní díry a vypínač regulátoru a přijímač nacpal do gumových ochran - vypínač do prstu z rukavice a přijímač do nafukovacího balónku (kdyby někdo potřeboval, mám jich doma kopici … :-)). Takže v sobotu dopoledne jsem se tiše sebral, dezertoval z pracovního úsilí, přibalil do auta hrábě a vyrazil na hřiště.
První pohled na „zalistěnou“ trať nic moc, ale po pár hrábnutích se většinou ukázala stále slušná trať a tak po prvním kolečku po trati s hráběmi v ruce jsem mohl vyrazit i s modelem. Apropo, už jste někdy zkoušeli běhat mezi stromy s anténou od vysílačky, trčícím do boku? Doporučuji, je to super adrenalin, motáte se tam jak „vítr v bedně“ a nevíte, co sledovat dříve - jestli auto anebo stromy a anténu! Pokud nebudu kupovat vysílačku s wifinou (což asi nebudu), tak budu muset do „své čtyřicítky“ implantovat z nějakého rádia anténu s kloubem, abych se někde (nebo někoho) nezapíchnul … Pro úplnost - čtyřicítkou je tady myšleno 40FM … :-)
První kolečko s autem bylo takové seznamovací (kam to jede, jak to jede a jak se to vlastně chová…), v druhém už jsem se pokoušel o „závodní tempo“ (hovoříme o mém závodním tempu, ne o závodním tempu závodníků!) a „bral za to“ … Ale jo, celkem jsem se i držel na trati, včetně toho, že jsem tak trochu dokázal projet i viditelné zbytky trati na hřišti - ne že bych byl nějaký ten „kupilda“ ( :-)), ale trochu jsem si s tím vším i rozuměl a neměl ze sebe až tak blbej pocit … relativně …. :-) No a třetí kolo bylo o mém maximu, šel jsem do toho „po hlavě“ :-) a naplno! V půlce mi občas přestalo auto zatáčet a občas i tak nějak zastávkovalo, ale nedal jsem se. Pak už to čím dál víc moc nechtělo jet, rylo to čumákem v zemi, a když z toho posléze odpadlo něco modrého, lesklého, hliníkového, zastavil jsem :-). A hele, on to byl unašeč kardanu kol a celé je to nějaké „hyčmo“ … Jo, bodejť by ne, když mi odpadly celé parohy (na autě!!!!)! Tož tedy dobrá, máme natrénováno, musí to stačit, na opravy není čas, Třemošná bude na ostro!!! Ale s kterým podvozkem vlastně pojedu, to nevím, jestli doma najdu nějaké parohy (? :-)), možná to dám i dohromady, ale pro jistotu zkusím opravit i „závodní“ podvozek - cože to tam vlastně bylo pokažené? :-)
Takže čau v Třemošné, a nebuďte na mě moc přísní, tenhle nepovolený trénink na závodní trati na mé výsledky nebude mít žádný vliv, to Vám mohu slíbit … :-)
… dráha před „odlistěním“ :-) …
… dráha po „odlistění“ :-) …
… Audi před jízdou…
… Audi po jízdách…
… Audi zespodu před a po :-)…
… Audi uvnitř před a po :-)…
… a zlámané parohy …