… aneb – západní špióni na jihu :-)
Tak, přihlášení jsme byli tři, tedy já, Aleš a Sebík, ale reprezentoval jsem jen já a Aleš, Sebík se kdožvíproč odhlásil (což jsem se dozvěděl jen náhodou, když jsem kontroloval stránky organizátora, jestli není něco nového, sousedi neřekli nic … :-(). Ale co, zametat konec startovního pole zvládneme sami … :-)
Ráno mlha jako prase, málem jsem ani netrefil ke garážím, kde jsem měl nabrat Aleše a táhla se prakticky až ke Křemži, kde nic, tu nic a sluníčko začalo vykukovat. Místo jsem našel na první pokus a tam jsme trochu vylekali dva z organizátorů (kteří malovali trať) – asi nejsou zvyklí na takové čilouše, ale při roznášení pukliček jsme rychle našli společnou řeč a nebyl problém se „skamarádit“ … :-). Pak už jen vybalit, zkontrolovat funkčnost, zaplatit startovné a pak už jen kecat a čekat na start.
Vyfásnul jsem číslo 54, Aleš 55, celkem se sešlo 31 startujících. Perličkou bylo, když se pořadatel přišel zeptat, jestli někde také jezdíme a po odpovědi „ano“ se zeptal „jak“, tedy něco na způsob, jak jsme dobří … :-) Koukli jsme s Alešem na sebe a jednohlasně ho ubezpečili, že jim budeme sbírat padlé piloty na konci startovního pole … :-) Přesto nám až tak nevěřili a minimálně dvě RZty nás sledovali (Aleš říkal, že z nás měli strach), ale pak už jim bylo jasné, s kým mají tu čest … :-)
Trať – dle pořadatelů to byl hladký asfalt / hrubý asfalt / šotolina, já bych to přirovnal k Nýrsku, s občasným výletem za točnu v Kramolíně, okořeněné dvěma výjezdy na kopeček v Třemošné. Ale s malým rozdílem, tady měli tratě krásně široké, s nezáludnými, rytmickými a neutaženými zatáčkami a hlavně, neumějí šneka!!! :-) :-) :-)
Nějak jsem si nestihl moc dělat poznámky, takže to bude poměrně stručné:
1.RZ - 26.ON, 30.AS, celkově 26.ON, 30.AS
2.RZ - 25.ON, 30.AS, celkově 27.ON, 30.AS
3.RZ - 28.AS, 29.ON, celkově 27.ON, 29.AS
4.RZ - 27.ON, 30.AS, celkově 27.ON, 29.AS
5.RZ - 27.ON, 29.AS, celkově 27.ON, 29.AS
6.RZ - 28.AS, 29.ON, celkově 26.ON, 28.AS
7.RZ - 28.ON, 29.AS, celkově 27.ON, 30.AS
8.RZ - 27.ON, 29.AS, celkově 27.ON, 30.AS
9.RZ - 26.ON, 28.AS, celkově 27.ON, 29.AS
- po třetí a šesté RZtě jsem Alešovi vyhrožoval, že půjde domů pěšky, bo mě v RZtě „pojel“, asi se bál dlouhé cesty domů, tak dal pokoj … :-)
- v třetí RZtě mi začalo auto stávkovat (což není výmluva), servo si žilo vlastním životem, především si občas zatáčelo se spožděním cca. 0,5sec. což uznáte, že k přesnosti jízdy moc nepřispívá a ke klidu pilota taktéž ne, takže jsem byl v cíli slušně otráven. Naštěstí pomohlo profouknutí předních „rejdů“ a výměna předních „Pirellek“ – ty origo BMW zadrhávali za páku řízení, bílé jsou dobré, jen jsem je musel vypáčit zpět od Aleše, bo jsem mu je na začátku půjčil, šedáče BMW jsou pro něj dobré až až … :-) :-) :-) Povedlo se a stejný problém se až do konce závodů neobjevil.
- po čtvrté RZtě nás navštívila moje žena, přivezla s sebou na mne imaginární bič a já od té doby jel jak z partesu (že bych se bál biče?), až na drobné chybičky výborně, ale asi jsem narazil na své limity, ač jsem jel nejlépe, jak to šlo, prostě lepší časy ze mě nedostanete!!! Ale pocity z jízdy mám výborné a o tom by nám mělo jít, že … :-)
- šestá RZta se mi nepovedla, nebudu se vymlouvat, ale když přijedete „na křižovatku“ a hradítko nikde (resp. odhozené v dáli) a vy máte možnost jet vlevo či vpravo, tak trochu znejistíte (zvlášť když víte, že např. v Třemošné špatné odbočení znamená výlet do Bolevce …) a hledání správného směru vás nějaký ten čas stojí (a okolojdoucí piloti vám neporadí) a v cíli to poznáte … Škoda, ale stane se …
- roli mechanika jsem neopustil ani na jihu, když pominu pomoc Alešovi, tak tam byl jeden klučina (zpočátku startoval přede mnou), který se byl svézt poprvé v životě, měl sedm let staré TTčko po bráchovi, které očividně potřebovalo řádnou údržbu (či rekonstrukce) a stále stávkovalo, tak jsem nemohl zůstat lhostejný (v RC ZRC je to normální), obzvlášť když jsem viděl, že když jel, tak jel velmi dobře. Tak jsme jednou rozchodili jeden zatuhlý motor, ale už ne vypínání BECu od přetížení a tak podobně. Škoda, klučina skončil a nedojel, ale dal jsem mu kontakt na sebe, bude-li chtít, můžu vypomoci svými zásobami dílů na TTčka, či poskytnout některý z mých EVO podvozků … Snad se ozve.
- před devátou RZtou mají Táborští přeskupení, tedy poslední RZtu jedou v aktuálním pořadí v závodě, takže jsem se o pár minut posunul vpřed a startoval jsem před slečnou Karlou, kterou jsem v celkovém pořadí nakonec porazil, čímž se jí tímto omlouvám … :-)
A celkově? Nevím jak Aleš, ale já jsem si skvěle zajezdil, zjistil jsem, kde jsou mé současné meze – Jardo, myslíš, že nový motor meze posune? (teda výše, ne dolů!). A pokud do mě bude Aleš dále hučet jak do sudu, tak to nebyla návštěva na jihu poslední a třebas příští rok se tady svezeme vícekrát – zde je výzva, nepojede s námi ještě někdo?
Apropo, fotky … Z vyhlášení budou na webu
pořadatelů - a trochu z mého výběru na
mém rajčeti
Jo, pokud by někdo vehementně toužil po přesných výsledcích, tak jsou
tady :-)