Pokračování předchozího článku aneb vše je trochu jinak. Z mnou napsaného
...koumali jsme co s tím, jestli nevyměnit za jiný (jiné) menší vrtulníky, ale Míša rozhodl, že se tohohle nevzdá. Takže přes zimu stavíme SJM-325 a na jaře se začínáme učit lítat. To jsem na to teda zvědavý. Platí už jen poslední věta.
V neděli přišel mail od Honzy Kafky, jak jsme daleko s výměnou vrtulníku za jiný a připojil svoje postřehy s řízením SJM - ostrý vrtulník, který neodpouští chyby. Asi tento mail nasadil korunu mému snažení o zdůvodnění výměny vrtulníku a Michal souhlasil, že na učení pilotáže by bylo potřeba něco hodnějšího. A tak jsem od pondělka žhavil telefon a domlouval s RCzonou výměnu. Dnes jsem ji dokončil. Než si prohlédnete přírůstek, musím
rczonu.cz doporučit. Pan Strnad na místě vrtulník zaletěl, (tedy ne v prodejně, ale za rohem v parčíku), na požádání změnil mód vysílačky, doporučil, poradil,.... Prima servis.
A co jsem přinesl?
No jo, no, Wolfa jsem vyměnil za SJM a Kestrela jsem k němu přibral, aby v hale bylo veseleji :-) Oba jsou RTRka a tak si i ušetřím čas se stavbou. Prostě můžeme začít cvičit. Michal nám je prý bude půjčovat :-)
WOLF SE
- délka: 650 mm
- výška: 230 mm
- průměr hlavního rotoru: 700 mm
- průměr zadního rotoru: 150 mm
- tělo vrtulníku vysoce odolný dural, hlavní části rotorové hlavy slitina hliníku, táhla a držáky listů plast
Kestrel 500SX
- průměr hlavního rotoru: 380mm
- délka: 355mm
Je to jednorotorový drobek, o kterém všichni píšou, že je úžasně stabilní. Tak uvidíme.
Nějaké další foto z dnešního vybalování je v
galerii.