Komentář ze dne: 16.03.2011 20:58:13 Reagovat Autor: neregistrovaný - jirkacbx (@) Titulek: Prima
Z článku jsem toho moc nepochopil,jako vždy úspěšně :-) a konec jsem nepochopil už vůbec :-D Jinak na expedice 20C,rally,cross a jinak kolem 25-30C a pro Shorty radši víc než 30C.Snadný a zapamatovatelný.Nebo se řídit stavem peněženky :-D :-D
Komentář ze dne: 17.03.2011 06:39:58 Reagovat Autor: neregistrovaný - novako (@) Titulek: Re: Prima
ach jo, tak teď nevím, jestli to píšu tak blbě, že to nikdy nepochopí a nebo jestli je chyby někde jinde ... :-) Asi bude potřeba doškolení - 26.3. v klubovně, "školné" možno platit na místě ... :-) :-) :-)
Komentář ze dne: 17.03.2011 20:06:44 Reagovat Autor: neregistrovaný - jirkacbx (@) Titulek: Re: Re: Prima
Neboj Ondro,píšeš nádherně,jen u mně selhává lidský činitel :-D Doškolení necháme na jindy,jsem v práci.A "nějaký" LiPo pack ti můžu věnovat na experimenty,jeden mi tu dosloužil.Už ho nerozhejbu.
Hyperion G3 VX se běžně nabíjí 5C, jen to chce dobré chlazení, jsou moje oblíbené :-)
Jinak článek výborný, jen bych doplnil co se stane, když se nabíjení přežene a při nabíjení se tlačí víc proudu než Li-Po snesou a co se stane, když se LiPo přetěžují v provozu vyšším (nebo hraničním) odběrem.
ad Hyperion - kolik doporučuje výrobce ? A jestli se nemýlím, tak to nabíjíš na Cellpro, takže platí ta zmínka v článku ...
ad životnost ap. - kdybych chtěl, našel bych někde článek, kde právě porovnávají vliv vyšších proudů (mám pocit, že nabíjecích) na životnost a vlastnosti aku ....
ale chceš-li testík, dodej aku a já si zatestuju :-) ...
17.09.2020:aktualizace v článku "Létejte, co se dá …"
do download přidány další informace z RCR 09/20 a odkaz na "droní" stránky s informacemi, včetně odkazu na stránky UCL, kde by se měly objevit informace o registracích a testech
Létejte, co se dá ...