Zajímavá závada.I když na crossu trpí motory víc,tak spíš dřív shoří regl či odejdou převody.Možná jen čínanovi došlo lepidlo ke konci šichty,tak klacíkem něco z lahvičky vyštoural se slovy"Však to RCK chvíli vydrží" :-D
Pomoct by mohlo něco od Loctitu,asi řada 800 nebo kolik,s čim ve Škodovce lepí lokomotivy a jelikož po čase ty rámy nejdou rozlepit,tak to musí řezat plamenem.
Ja cekal nakej oslavnej clanek na Tamiji a misto toho tady ctu jenom neco vo pridrenym motoru :). Zadna dalsi reportaz nebude?
Lepidlo si sezen Loctite na nerozebiratelny spoje, maj to rozliseny podle barvy myslim. Modry povolis za pouziti velky sily, cerveny musis vohrat a asi zeleny uz nepovolis :).
Nasel sem na loctite.cz Loctite 620 - vysoka pevnost a drzi do 230 °C. Nebo 638 ten je taky vhodnej.
Komentář ze dne: 16.05.2012 21:16:04 Reagovat Autor: neregistrovaný - Riki (@) Titulek: nic neudrzis
Koukam, ze ani Tamiya za nic nestoji-ne jen xray..Takze asi kazdej zistaneme u naradi co mame k dispozici a zacneme mazat, cistit a vytesnovat velky vule..
Kazdopadne utrhnout rotor od osy, to uz musel byt v prevodech a tak dal poradny odpor.. Taky nevyhoda, ze si na tech vasich radiich nemuzete snizit vykon, nebo nechcete..:-)
Zacni mazat a cistit, at ti ten novej motor vydrzi..:-D
Komentář ze dne: 17.05.2012 22:46:28 Reagovat Autor: neregistrovaný - MartiN (@) Titulek: Re: nic neudrzis
My ubíráme výkon rukama, nepotřebujeme technický berličky :-)
17.09.2020:aktualizace v článku "Létejte, co se dá …"
do download přidány další informace z RCR 09/20 a odkaz na "droní" stránky s informacemi, včetně odkazu na stránky UCL, kde by se měly objevit informace o registracích a testech
Létejte, co se dá ...